Posted by: Steven Lyager | september 25, 2006

Igen alt for lidt søvn..

Ja så blev det endelig mandag igen… og jeg har været nød til at ringe ind på mit arbejde og melde mig syg.. Jeg er bange for jeg muligvis har været lidt for vild med alkohol denne her weekend, da jeg åbenbart har rendt rundt i t-shirt midt om natten.. Så skal man jo blive syg!

Weekenden startede, traditionen tro, allerede torsdag. Jeg skulle ned og tage billeder på CDK og det gik også fint. Jeg fik to genstande, selvom nogle måske hårdnakket påstår noget andet 🙂 Der er blevet taget masser af gode billeder af søde piger fra CEU Koldings erhvervskostskole 🙂
Fredag tog jeg ned til en kammerat der havde inviteret mig op til Universitetets lille bar, den famøse ubåd. Der var faktisk meget hyggeligt, selvom næsten alle de gæster der var der, åbenbart var mega stive… Klokken lidt i 12 smuttede vi så ned på CDK, da jeg troede jeg skulle tage billeder… Jeg gik også fint i gang med at fange alle de kønne damer på billeder. (Det er de jo så vilde med) Men pludselig møder vores nye fotograf ind. Hun hedder Eva og er en rigtig sød pige… Jeg fik så lige til opgave at lære hende hvor alting var henne til kameraet, batterier etc etc. Desværre fik jeg ikke fortalt at der skal være en ca 40/60 fordeling minimum på billeder med fyre og damer.. Så fredag i denne weekend ligner desværre en rigtig slem pølsefest.. Hvad der faktisk er endnu værre er at de mere eller mindre smider tøjet og alt muligt… Det dur altså ikke :/ Desværre drak jeg mig så spritstiv at jeg ikke rigtig opdagede det før jeg skulle ned og tage billeder lørdag nat…

Lørdag… Ja jeg stod op kl 0830 med den ondeste hovedpine.. Jeg måtte også realisere, at jeg ikke kunne huske hvornår jeg var kommet hjem fra byen.. og klokken ti ville jeg blive hentet af en kollega fra mit hverdagsarbejde og så skulle jeg på firma familie tur i Odense Zoo. Det var faktisk lidt hårdt..
Men jeg blev hentet og da vi ankom derovre, så blev jeg lige drillet lidt af dem alle sammen, fordi jeg faktisk ligner noget katten har slæbt ind… Efter den første time er gået inde i Zoo, så var det faktisk ikke så slemt længere.. Jeg begyndte også at tage en masse billeder af dyrene med min mobil telefon. Dem skal jeg også nok lige få lagt op her. Efter at vi havde travet rundt i Zoo til klokken tre, besluttede vi os for at tage hjem. Min kollega skal hjem og lave lydprøve med hans band. De skulle spille på Tavlen om aftenen. Jeg når næsten kun lige ind ad døren, så ankommer mine kammerater fra Esbjerg som jeg havde en aftale med… Ja så skulle vi i gang igen jo.. Vi tog ned til en veninde ved ti tiden og endte med at sidde og spille Trivial Pursuit.. Det var faktisk rigtig hyggeligt, hvis jeg bare ikke havde været så skidetræt. Klokken tolv gik vi ned på Daisy, da jeg skulle have tage de billeder. Der var en del brok fra mine kammerater, da de mente jeg godt kunne have reserveret en loge.. Problemet var dog ikke så stort, da vi sikrede os en loge, da vi kom derned. Jeg smed halvanden flaske på bordet, så de havde noget at drikke af, mens jeg gik rundt og fotograferede.. Det var faktisk en rigtig god aften, hvis bare jeg ikke havde været så skidetræt… Det er første gang jeg kun lige kan finde overskud til at gå et par runder og så få tage de obligatoriske 40 billeder. Da jeg er færdig med det, er dem fra Esbjerg også så spritstive, at de meget gerne vil hjem… En rigtig øv weekend på den ene måde og en rigtig god weekend på den anden måde…

Søndag får jeg besøg af mine mor, min storesøster og hendes to små, altså min nevø på 6 og niece på 3. Det er dejligt lige at se lidt familie igen, da jeg er enormt dårlig til at komme hjem på besøg en gang imellem.. Senere på aften smutter Rasmus og jeg på Joes Diner og spiser, hvorefter vi tager i biffen for at se ‘World Trade Center’, men det er en anden historie.. Den film vil jeg godt fortælle om en anden gang 🙂

Responses

  1. 😀


Skriv et svar

Kategorier

