Posted by: Steven Lyager | oktober 12, 2006

Define: eighties

For et par dage siden kom de første prøver hjem fra leverandøren på en t-shirt hvor jeg 100% selv har stået for designet af det grafiske tryk. Det er min idé og mig der har siddet og rodet med det i Illustrator 🙂 Da det er de allerførste prøver, så er der et par enkelte fejl. Den røde er ikke helt så magenta, som den skal være og selve trykket er desværre rykket 5 cm for langt til venstre. Der skulle stå ‘define: eighties’ øverste med sort skrift 😉

Jeg vil gerne dele et par billeder med jer, så I også kan se det og eventuelt give et par kommentarer på det

Et billede af hele t-shirten
Et udsnit af skriften
Et andet udsnit af teksten

Ja jeg ved billederne er meget tunge og ja jeg ved godt de ligger hulter til bulter, men bær over med mig ik? Jeg er jo ikke nørd

Responses

  1. Hehe, så kunne jeg alligevel få dig til at skifte theme 😛

    Men, men, men… Det virker ikke i Firefox 😀

  2. Fed t-shirt. Sådan en vil jeg da gerne modtage med postn i nærmeste fremtid.. Jeg kan godt lide den måde det er sat skævt op på, ikke dårligt.
    Så skal den bare være TIGHT og i ordentlig kvalitet 🙂

  3. Tak JJ 🙂 Dette er også en prøve, så den er ikke lavet ud fra noget måleskema. Jeg kunne forestille mig, at den ville blive lidt mere ‘tight’ når den når i butikkerne. Hvis alt går vel, så køber Quint den

  4. Der burde stå “tribute to JJ” i nakken… 😉 Nice, den er i hvert fald Quint værdig!

  5. Hei, ville lige høre om hvordan du fik den solgt til quint, da jeg selv roder lidt med en masse illustrationer, jeg gerne vil ud med:)

    Har selv sweatshirten, og har fået fed respons på at gå med den.

    • Hej Søren

      Ved godt det, mildest talt, er lidt sent at svare dig 🙂 Jeg er grafisk designer hos en virksomhed, som leverer til bl.a. Quint 🙂

      Hvis du har en masse tegninger, så er det jo bare at skyde nogle penge i det, finde leverandørere i Østen, få lavet nogle salgsprøver og så på messe og få det solgt ind i fx. Quint 🙂 Det er risky business, men sådan ville de fleste gøre det, når de selv starter et label op.


Skriv et svar

Kategorier

