Posted by: Steven Lyager | oktober 25, 2006

En mindre opdatering… just for the record

Tænkte jeg lige ville give en mindre opdatering omkring hvad der ellers er sket siden sidst 🙂

Forrige tirsdag startede min ferie, som skulle forløbe til fredag. Jeg havde sagt til Rasmus, at han kunne fortælle Dorthe og Anders at jeg meget gerne ville hjælpe med renoveringen af Daisy hvis de havde travlt. Tirsdag klokken 10.00 ringede min telefon… Suk her troede jeg lige jeg skulle sove længe på en hverdag… Det var Dorthe der spurgte om jeg ikke kunne være på Daisy kl. 11.00 og det kunne jeg da godt. De havde alverdens små opgaver som jeg gerne måtte hjælpe med.
I løbet af ugen får jeg så i samarbejde med Rasmus bejdset og lakeret hele kælderen. Mere eller mindre ihvertfald. Tirsdag aften holdte Tordenskiold åben, så Rasmus og jeg aftalte, at vi lige ville op og lure på nogle damer.. Der måtte jo være et par stykker, når de havde annonceret med mandestrip. Til vores store skuffelse, så var der andre fyre der har tænkt det samme som os, så der var faktisk flere fyre end der var damer (næsten tror jeg), men vi hyggede os da og fik i samme åndedrag oplevet verdens sløveste bartender (Ja han var rookie, men altså… der er grænser for meget man skal tænke for at lave en basic cocktail) Der var også to piger der ville udfordre mig i, hvem der kunne drikke tre ‘sort svin’ shots hurtigst. Jeg mente et eller andet sted at jeg vandt, men valgte at dele førstepladsen med den ene pige… Man er vel en gentleman hehe
Da Rasmus og jeg skulle møde i kælderen næste dag igen, valgte vi at tage hjem omkring halv to.

Onsdag forløb med at bejdse/lakere lidt mere og vi endte med at få fri omkring kl 20.00.. Igen er der et diskotek der er åbent om aftenen. Denne gang er det Shakers, som holder ungfest. Rasmus og jeg aftalte, at vi ville op og kigge (det skulle dog vise sig at blive til mere end at kigge) Så turen gik hjem og i bad og vi var dernede igen ved elleve tiden. Vi var lige inde forbi kontoret for at hilse på de ansatte og her kom Meyer (Ikke Henrik Meyer :D) med det værste tilbud i mands minde. Han ville give os en flaske, hvis vi blev til klokken 02. Rasmus og jeg kiggede på hinanden med samme udtryk i ansigtet og gik ud af kontoret og diskuterede hvorvidt vi skulle tage imod tilbuddet… 30 sekunder senere, var vi i gang med at flytte Rasmus’ bil et sted hen, så han ikke fik en parkeringsmøde i løbet af formiddagen næste dag. For at opsummere den ungfest, så var det 1 flaske Smirnoff plus dertilhørende Cult, 1 flaske Bombay plus dertilhørende Lemon, en forfærdelig masse danseri blandt andet med bukserne nede om anklerne og så begynder min hukommelse at svigte.. Jeg vågnede næste dag, da Rasmus ringede og jeg fandt ud af jeg kun havde sovet 4-5 timer over mig… Det kan jo ske, så jeg sprang i mit arbejdstøj med mega tømmermænd og skyndte mig ned til Daisy. Jeg blev sat til at lakke baren… Sprit lak og tømmermænd er jordens dårligste kombination! Rasmus måtte tage hjem ved otte tiden, da han manglede søvn. Jeg havde dog stadig kræfter til at hjælpe til, så jeg blev til 23 sammen med Dorthe, så vi kunne få barene op at køre. Samme aften fik jeg at vide, at jeg var den nye ansvarshavende service på Daisy, da den tidligere var avanceret til bartender. Så nu er jeg klar til at tage alle de vagter, som vi ikke kan få afsat 🙂 Mere arbejde er kun godt jo.
Fredag var jeg hjemme hos min mor og slappe helt af for første gang i meget lang tid. Så kunne jeg også lige komme ud og hilse på min far om lørdagen, når jeg nu lige var hjemme. Gid man kun gik i folkeskole/på HTX endnu og boede hjemme… Det var sq tider…

Lørdag var jeg på en følgevagt med to af de nyeste afryddere… Den ene er dog ikke længere ansat.. Det gik også helt i fisk og jeg trådte til kl 03, så den ene kunne få fri.. Det var dog en hyggelig aften alligevel, hvor jeg mødte en gammel folkeskole veninde og jeg fik oplevet Maria stivere end nogensinde før hehe

og nu gider jeg ikke lige skrive mere… jeg må lige få lavet en ‘part two’ i løbet af ugen!

Skriv et svar

Kategorier

