Posted by: Steven Lyager | november 14, 2006

En lille update vedr. mig som designer

Ja som tidligere nævnt i denne post, så har jeg kreeret et super fedt print (syntes jeg i hvert fald selv) og der er nu nyt i denne sag. Indkøberen for Quint i Jylland og på Fyn havde valgt at tage den med og så ville han lige snakke med de andre om den. Det var i første omgang meningen at den skulle have været en vare på gaden, men alle butikschefer var så crazy med den, at den nu er blevet hevet ind i butikken og skal koste omkring 499 som mange af de etablerede brands også gør. Så om ca. 3 måneder, give or take some, så kan dette print erhverves på t-shirt i enhver Quint forretning. Det vil også være at finde på en hoodie, dog i en lettere modificeret udgave (som jeg i øvrigt også står bag selvfølgelig).

Jeg glæder mig som et lille barn til at se noget jeg har lavet på gaden i de danske byer! Det er sådan noget der gør, at jeg bliver endnu mere motiveret til at starte mit eget brand, når jeg er færdigudlært 🙂

*UPDATE* Jeg kan altså ikke love, at jeg kan skaffe dem billigere hehe.. Jeg arbejder ikke for Quint, som har købt dem. Jeg tror jeg skal være heldig hvis jeg selv får en 😉

*UPDATE2 – THE SEQUEL* Quint har valgt ikke at bestille den hjem som t-shirt (øv!), men ordren er nu lagt på 1500 stk hoodies i 3 bundfarver. Hvid, sort og grå meleret. Printet er ændret en smule i farverne i forhold til originalen, men det er hverken blevet dårligere eller bedre efter min mening, lidt mere dynamisk muligvis 🙂

Responses

  1. Man kan vel få en billigt igennem dig : D?

  2. Ha ha… Lige mine ord… 😉

    Men cool boy, bring it on! 😀

  3. Hvor fedt! Stort T I L L Ø K herfra!

  4. Du skal ikke tro at du en dag bliver til noget fordi du har fremvist en t-shirt for en aldrende pre-pubetær mand med våde teenage drømme.

    Du bliver ALDRIG til noget!

    Tak for sidst i øvrigt. Du gik glip af en fed tur på kontoret! 🙂

  5. har lige køb den! SUPER NICE

  6. Hehe det er jeg da glad for at høre 🙂


Skriv et svar

Kategorier

