Posted by: Steven Lyager | november 24, 2006

Mindless surfin’ = ^_^

Ja jeg sad runtinemæssigt og tjekkede mine ‘favorites’ her i dag. Her er der tale om diverse Sexdating sites, hvor jeg jævnligt videochatter med fx JJ’s mor og så er der jo diverse news sites, som Freshnessmag.com der bl.a. giver et indblik i hvad der rører sig i sneaker kulturen i USA og Japan hovedsageligt. Der faldt jeg i dag over et enormt fede site, som helt klart er værd at tjekke ud, hvis man godt kan lide fede sko og kreativitet.

Det er SekureD.com, hvor man kan finde nogle af de fedeste custom sneakers jeg til dato har set. Har prøvet at lure lidt på hvordan han gør, men mit umiddelbare gæt er, at han er gal haj til at bruge en tuschpen og så har han fundet nogle til at tegne på læder med. Alle hans design er inspireret af grafitti, men hvis man nu tænker over det, så er hele sneaker subkulturen jo en slags afhopper af hiphop kulturen, som grafitti jo også har meget tilfælles med.
Desværre er jeg bange for at man skal have det store læder op af lommen for at købe et par Sekure customs, da der umiddelbart kun bliver lavet et par og så er det i øvrigt også kun på bestilling.
Her er lige et par billeder af nogle af mine favoritter 😀

“Daylight Hallucination” by SekureD “Melburn” by SekureD “Adicolor Sundae” by SekureD

Jeg satser på, at komme med et lille review at den slags sites ihvertfald en gang om måneden. Det kan være det er sneakers, tøj eller andet… Der er mange muligheder, men det bliver ikke noget fra mainstream kulturen. Så meget kan jeg love hehe

*UPDATE* Det er kommet mig for øre, at der er nogen der ikke kan se disse tre billeder i større format og jeg arbejder på at regne ud hvorfor, men i mellemtiden får I lige direkte links
Det første
Det andet
Og rosinen i pølseenden

Responses

  1. http://www.bigberries.com/2006/08/23/adidas-dilla-exclusives/#more-828


Skriv et svar

Kategorier

