Posted by: Steven Lyager | december 4, 2006

At forværre situationen yderligere..!

Hej derude.. Her sad jeg og surfede rundt, som altid, efter at have tekstet billederne til Daisys hjemmeside. En af favoritsiderne at spilde lidt tid på er Ekstrabladet.dk. Her faldt jeg over en artikel om noget så sært, som et ‘Spray-on’ kondom … Det måtte jeg da lige læse, fordi det løs da egentlig ret plat.

I artiklen fortæller EB’s skribent (vil ik kalde det en journalist.. Det er jo Ekstrabladet!) at et tysk institut for Kondom rådgivning vil udvikle et kondom, der sprayes på den kampklare penis… Altså hvad sker der lige for det? Vi kan vel alle, fyre og piger, blive enige om, at de 4-5 minutter, hvor man skal rulle regnfrakken på, meget sjældendt forekommer som en naturlig del af et samleje? Jaja jeg ved godt vi skal dyrke sikker sex og så videre, men det bliver det jo ik mere naturligt af.
Nu vil de tysker ‘genier’ gudhjælpemig have, at vi skal stikke lemmet op i en slags spray dåse, der ved hjælp af hundredvis af dyser, sprayer hurtigtstørkende latex ud på soldaten… Allerede der mener jeg, at man bør holde sig til det helt normale kondom… Forestil dig en situation hvor du ligger og hygger med en dame, og når man når til det punkt, hvor man skal til at have det på, så smider man den da lige op i en spraydåse og fløjter lidt utålmodigt, mens man indhyller den i latex..
Det får altså det normale kondom til at virke som jordens mest naturlige ting….

Så er det også endnu sjovere, at de søger frivilige testpersoner… Ja som om?! Så er man godt nok lidt af en risktaker da..

Artiklen på EB.dk
Psyko kondommets site
Live life on the wild side og ansøg som testperson her

Responses

  1. Det er det dummeste jeg nogensine har hørt. Blandt andet fordi du bruger 4-5 minutter på at rulle det på!

    Og hvor fanden skulle man gøre af den dåse når man er i byen for at finde et offer?

  2. Der er jo langt fra top til bund 😉 Så 4-5 minutter er nok et godt gæt hehe

  3. Yeps! Tro mig, det kan godt tage længere tid…

  4. Det er godt Mette 🙂

  5. Ja hvis man ikke kan finde den Mette…

  6. Ah… var nu ikke lige det jeg tænkte J.J. 😀


Skriv et svar

Kategorier

