Posted by: Steven Lyager | januar 13, 2007

He can write?

Ja tænkte da at jeg lige ville bevise, at der stadig var liv bag bloggen… Det bliver ikke en større update, da jeg roder lidt med at starte en anden og lidt mere kommerciel blog op. Den vil blive dedikeret til det der pt er min hobby, men som jeg håber bliver min levevej 🙂 Dem der kender mig, ved hvad jeg snakker om… I andre kan bare glæde jer 😉

Udover det, så har jeg nok syndet lidt rigeligt og brudt mit ene nytårsfortsæt lidt i denne weekend… Øvøv, men torsdag og fredag har da været sjove… Torsdag var jeg meget meget stiv og kan reelt ikke helt skille aftenens forløb fra hinanden. Fredag var en af de mest hyggelige byture jeg har haft i lang tid, takket være alle jer, som gerne vil være mine venner 😉

Som en lille ekstra ting, så har jeg tilføjet en masse fede links til sneakers sites og andet 🙂 I stedet for ekstrabladets RSS feed, har jeg nu i stedet lagt Freshnessmag og SNKRFRKR ind i stedet… Det er nok mest JJ der får noget ud af det 😉

Og nu gider jeg ikke rigtige sige mere, men hold jer muntre!

Responses

  1. Yay! Godt at se du stadig kan min dreng 🙂 Tak for din villighed til at være min pude i går… nat… what ever… Sker jo nok igen hehe, be prepared… 😉

  2. Hehe det er så i orden 🙂 og mon ik jeg klarer mig igennem hvis det er 🙂

  3. Jeg var så fuld i denne weekend. Jeg glemte at stå op søndag for at spille volleyball..

    Tak for linksne!

  4. JJ. dig, fuld? Narj da…

  5. Glæder mig forresten til at arbejde under dig Stevie 😉 bliver interessant at se hvor længe du faktisk kan holde mig ud, he he he… 😀

  6. Jeg er kendt som værende meget tålmodig 😉

  7. Det er farligt at indrømme… Could come back and bite ya in the ass… hehehe 😀

  8. Hey, og tak for din kommentar, også selv om jeg ikke rigtig ved hvem du er, men det kan der måske ændres ved 🙂

  9. Hey 🙂 Ja mon ikke vi kan finde ud af det lige pludselig hehe.. Mette mente godt nok at jeg havde set dig før, men kan desværre ikke lige huske det 🙂

  10. Jeg synes nu heller ikke lige jeg selv har set dig før, så det går vel nok alt sammen 🙂


Skriv et svar

Kategorier

