Posted by: Steven Lyager | januar 27, 2007

Hvorfor fanden altså?..

Denne post er påbegyndt kl 9.39 lørdag d. 27!

Jeg er netop mødt i skolen, da CEU afholder åbent hus.. SOM DE JO BELEJLIGT NOK HAR LAGT LIGE MIDT I MIT SKOLEFORLØB!!! For helved da.. Hvad der gør dette endnu værre er, at jeg har været på arbejde i kælderen hele natten, så kroppen skal køre på de gemte ressourcer hele dagen i dag..

Men vagten i nat var da i det mindste forholdsvis underholdende 🙂 JJ, Maria og René var tender og jeg havde Chris med på en følgevagt, så han kunne ‘learn the ropes’ ‘so to speak’.. Han er sq kvik nok, så jeg lavede ikke det helt store, lige på nær da aftenen peakede. Aftenen bød også på diverse sjove episoder, som fx da et par snavede i 20!! lange minutter uden at komme op for at få luft og efterfølgende gik hver til sit uden i det mindste at udveksle numre (Ja JJ og jeg kedede os, så vi holdte øje!) og en anden sjov episode var da Mette og Penny stod i hjørnet og lumrede… De valgte at gå hjem, så der ikke var nogen der var i tvivl om noget som helst. Det kunne være gjort væsentligt mere diskret 🙂

Ellers skete der ikke det store 🙂

Og nu kommer grunden så til overskriften… Hvorfor er damer så underlige altså?.. Jeg fatter seriøst ikke hvad jeg gør galt? Jeg tror bare jeg går totalt i passiv mode og bare glemmer alt om sådan noget i mange år… Måske skulle jeg se om der er nogle klostre der tager trainee’s ind!.. Så kunne jeg rende rundt og passe urtehaver og synge salmer hele dagen uden at have en eneste bekymring i livet. Det bliver ligesom da man var helt lille, bare lidt mere religiøst!
Aaanyways.. Back on track! Jeg har overvejet næsten alle grunde til hvorfor det mon kan være at jeg ikke lige kan finde den rigtige? Er jeg for kræsen? Er jeg utiltalende? Lugter jeg? Eller har rygterne mon allerede givet mig et dårligt rygte, som jeg vel at mærke ikke har fortjent?
Og hvad så, hvis jeg har været lidt sammen med nogle der måske har været et par år yngre end mig? Det betyder da ikke noget… eller gør det? Jeg er helt og aldeles forvirret på dette område..
Jeg vil fundere over dette mens jeg sidder og laver mit kedelige projekt i skole nu…

Hej hej, kan I have det til vi ses igen?

Responses

  1. You do smell a little!

    Tak for i nat.. Dælme surt at skulle i skole efter en vagt, godt det ikke var mig :)~

  2. Kræsen? NEJ

    Ultiltalende? JA

    Lugter? JA

    Håber det hjalp! 😀

  3. Ja helt vildt, men forstår ikke helt at du mener jeg ikke er kræsen?

  4. Sødeste pus dog. Du er virkelig en af de mest vidunderlige fyre jeg i mit liv har mødt. 🙂 Er du klar over hvor heldig jeg er over at have mødt dig?
    Jeg ved det hele virker træls og uoverskueligt, men der er så også fordele ved at være single. 😉 Som jeg sagde til dig, så kan jeg sagtens følge dig, men du må endelig ikke give op, og hvis jeg kender min søde Stevie ret, så kan han nok finde ud af at se lidt på den lyse side af tingene også…
    Luv ya!

  5. Lugter, enig! Ikke kræsen, enig! Utiltalende, enig! 😀

    Mette: Ja, Steven kan godt finde ud af at se det fra den lyserøde side, der vil jeg give dig ret 😀


Skriv et svar

Kategorier

