Posted by: Steven Lyager | juli 19, 2007

How about that?

Hold da fast… det er godt nok lang tid siden jeg har været herinde og skrive lidt 🙂 Jeg har da oplevet noget siden sidst ihvertfald og lært noget om mig selv (skræmmende i øvrigt, at det kan lade sig gøre med 24 år på bagen :S)

Først og fremmest, så skal jeg jo snart til Kina, som nogle af jer måske ved.. det er endnu ikke planlagt hvornår, da jeg skal have det til at passe sammen med næste hovedforløb. Men det er lidt med blandede følelser, at jeg skal derud. Det bliver super spændende og jeg glæder mig til at skulle bo i penthouse lejlighed på hovedgaden i en lille bitte by, med 1.8 mil indbyggere, der hedder Huizou eller sådan noget. Der er også housekeeper og driver tilknyttet lejligheden 🙂 så skal nok ikke engang lave mn mad selv 🙂 Det bliver også fedt at opleve en anden kultur, der er så forskellig fra min egen, på en anden måde, som man ikke ser når man bare er turist. Jeg skal arbejde sammen med dem, til møder med dem og fordrive fritiden med dem 🙂 Nedturen er så at jeg er væk fra alle dem jeg har svært ved at undvære… i 1! måned :S Joh man kan skrive sammen via msn etc, men det er nu ikke det samme… Opturen er nok også lidt, at der kommer til at være en del posts på bloggen, mens jeg er dernede 🙂 Men mere om Kina, når der kommer en lidt mere fast dato på!

Så var der jo for nyligt NOX Koncern fest.. Ganske hyggeligt, når man tænker på jeg skulle være ædru 🙂 Jeg var den fornuftige og kedelige, der hjalp med at pakke bussen og sad foran på vej derop.. Som Anja valgte at proklamere højlydt, så skulle jeg jo også altid være så pisse fornuftig.. Der var masser af knald på da vi landede i Viborg.. og jeg var stadig ædru. Luffe valgte at stille.. hmm.. mange flasker frem og pludselig tog fanden altså ved mig.. Jeg fik drukket en halv flaske fisk på meget kort tid og endte med at blive stiv på en sær måde.. Så jeg fik sagt og gjort en masse ting, som jeg rimelig meget fortrød dagen efter 😦 Jeg fandt ihvertfald ud af at jeg er meget jaloux.. specielt når jeg bliver fuld.
Og nu står jeg vist til at vinde en flaske fisk til næste Daisy p møde pga. en quiz.. Det bliver så ik mig der drikker den ihvertfald 🙂 Så tillykke til dem der skal i byen med mig den første torsdag i august 🙂

Ellers så er alt vel på CPV 132 🙂 På mandag er min ferie slut og så er det tilbage til 8-16 og daisy hver weekend 🙂 det skal nok blive godt… Næste projekt må være at få gjort noget ved lejligheden og få hængt alt op.. Er ved at være lidt træt af at det ligner en husvilde bolig :S

Men vi tales ved derude..

Skriv et svar

Kategorier

