Posted by: Steven Lyager | august 19, 2007

OMG Hong Kong er nice!

Saa kom jeg til Hong Kong.. En rigtig aegte metropol i den bedste forstand. Aldrig i mit liv har jeg set det, som jeg har set i dag 🙂 Jeg har vaeret inde og se de fleste af de butikker jeg havde fundet adresser paa i forvejen… De har saa meget fedt toej hernede, naar bare man ved hvor man skal lede. Hong Kong har ogsaa et center hvor kun de dyre maerker har butikker inde. Louis Vuitton, Burberry, Dolce & Gabbana, Prada etc etc… Virkelig flot og rimelig godt besoegt taget i betragtning af hvor dyrt alt egentlig er. Det er dog stadig billigt set med danske oejne, men.. derfor er 5000+ kr for en lille taske nu stadig ret dyrt 🙂 Har vaeret rundt for at lede efter sjaeldne sneakers og har faktisk fundet nogle jeg aldrig har set, saa ender nok med at erhverve mig et par… skal bare lige finde de fedeste foerst 🙂 I morgen skal vi i noget der hedder Ocean View Center, som er et mega stort butikscenter, hvor fx Louis Vuitton har endnu en butik. Det er saa den tredje jeg har vaeret i her i Hong Kong 🙂 Skal ogsaa finde den BAPE store der ligger her i HK.. Det er den stoerste BAPE Store i verden og der er kun limited edition kicks og streetwear derinde.. Kan slet ikke vente. Haaber jeg finder et par sko derinde 🙂

Naah.. det er kedeligt kun at laese, men kan ikke lige ligge billeder op paa denne her lorte hotel computer, saa I maa lige endnu engang vaebne jer med taalmodighed.. Lover jeg snart ligger nogle billeder op 😉

Over & out for denne gang

Skriv et svar

Kategorier

