Posted by: Steven Lyager | august 27, 2007

Suk kineserer altså..

Ja det er ik fordi jeg mangler underholding herude ihvertfald. Der er nok ihvertfald 500 DVD film i lejligheden.. Nogle bedre end andre, sådan rent kvalitetsmæssigt.. Copyright bliver ikke rigtig praktiseret her i Kina. Selvom man godt nok kun betaler 4 DKR for en DVD film, så bliver man sq lidt ærgelig når man kommer hjem og smider den på, for derefter at opdage at de har valgt at hente en cam version optaget i en spansk biograf, hvor de desværre synkroniserer lyden som de gør i Tyskland. Udover det så er ham der har lavet engelske undertekster, ca lige så elendig til engelsk som jeg er til Mandarin.. Det giver overhovedet ingen mening, men det er da sjovt i ca 5 sek.. Så dette faktum har så umuliggjort det for mig at se ihvertfald de 100 af de film her i lejligheden.. Jeg kan så gå ned og brænde 4 kroner af på en anden version af samme film og tage satsningen.. Men indtil videre prøver jeg dog at se nogle af de andre..

Sidst da jeg så var forbi den lokale kopi dvd pusher, lagde jeg mærke til han også havde lidt vestligt musik. OPTUR! fordi jeg var ved at være lidt træt af det jeg har på min telefon og Claus er lige taget hjem med alle sine mp3er.. Til min store overraskelse ser jeg, at han havde en Pharrel opsamling. Kunne da godt se det ikke var en original udgivelse, men altså.. hvis det nu var næsten alle hans numre, så var jeg egentlig lidt ligeglad. Så jeg smider de 10 kr der skal til og smutter hjem for at høre den. Til min store overraskelse, så lyder Pharrel som Eminem på hele Disc 1.. Eller.. Nårh det er Eminem.. Altså jeg kan godt forstå de ik kan høre forskel, men at de så smider en masse tracks af den hvide rapper på en Pharrel opsamling.. Det er sq da ironi! Heldigvis er der næsten kun Pharrel tracks på disc 2.. krydret med lidt mere Eminem suk..
Men hey.. Nu har jeg da noget ordentlig musik at høre, når jeg ligger i jacuzzien 🙂

Responses

  1. Jacuzzi… skam dig 😦 vi har bare regn…


Skriv et svar

Kategorier

