Posted by: Steven Lyager | september 11, 2007

Sært..

Som den gamle stats lujah jeg jo er, så kan jeg ikke lade være med at sidde og kigge i alle de forskellige statistikker som WordPress tilbyder.. Man kan se hvorfra folk har klikket sig ind på din blog, hvilke posts der er læst mest, hvilke links de klikker på og så kan man se hvad folk har søgt på og dermed fundet frem til netop min blog.. Det er nogle ret underlige imellem engang hehe. Har lige fået den sidste uges top5 og deler den lige med jer 🙂

  1. glows.dk – Den her forstår jeg ik helt.. Hvorfor taster man en næsten komplet url ind i en søgemaskine?
  2. samleje billeder – Hmm dem har jeg mig bekendt ik nogen af her på siden..
  3. lak tøj – Det er jo sygt.. For det første, så er det da nasty at søge på den slags og for det andet.. Hvorfor endte de her?
  4. filipiner piger – Mig bekendt har jeg heller ik sådan nogle på min blog..
  5. luffe + crazy daisy kolding – Nok mest sjov for mig og så mine kollegaer fra Daisy.. Altså tror ik Leif står nævnt som Luffe nogle steder på hjemmesiden.. Men der dukker nok en masse nasty ting op på google hehe.. og deriblandt min blog ó_Ò

Vil lige prøve at se om jeg ik kan lave en liste på de af de særeste, klammeste, sjoveste etc etc søge ord/sætninger, som har fået folk ind på min blog :)Vi ses..

P.S. 3 dage endnu..!

Skriv et svar

Kategorier

