Posted by: Steven Lyager | februar 9, 2008

Livstegn!

Hej internet!

Så synes jeg lige at jeg ville vise, at der stadig er liv i mig! Primært fordi jeg keder mig lidt og fordi jeg egentlig ikke magter at ligge og se fjernsyn eller spille computerspil længere!

En lille update på hvad jeg går og laver! Jeg skal et smut til Kina igen. Jeg rejser d. 18 Feb. og det bliver supergodt at komme derned igen. Glæder mig helt vildt til bl.a. se Hong Kong igen. Denne gang satser jeg lidt på at komme op på The Peak uden at det er mega tåget, så jeg kan se verdens måske flotteste skyline.

Så har jeg også fået en kæreste.. Har jeg haft siden d. 25 Dec nu faktisk, så det bør næsten defineres som gamle nyheder, men har jo ikke skrevet om det før 😉 Hun er nok det bedste der sket for mig i lang tid. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så glad og overbærende med ting der normalt ville irritere mig.

På Crazy Daisy sker der ikke det helt vilde. Vi har for nyligt ytret vores mening om nogle punkter, vi var utilfredse med. (Vi er lig med Rasmus og jeg) Vi startede ud med at fortælle chefen det og han kunne godt forstå os osv., men mente også vi burde fremføre det for de 2 personer, som egentlig stod for de fleste af vores punkter. Så vi har også siddet og fortalt Kenn og Luffe det, men det virkede desværre bare lidt som om det blev fejet ind under gulvet. Nu må vi se om der så sker en ændring i løbet af de næste par måneder. Mit cocktail projekt er desværre også lidt sat på standby indtil jeg kommer hjem fra Kina. Så giver jeg den en skalle og så skal der til at ske noget 🙂

Kort, men godt 😉

Skriv et svar

Kategorier

